sexi bitch

Endast 19 dagar kvar nuuuu
 
Goddagen, imorse var det extremt jobbigt att kliva upp.. nästan så att man sjukanmälde sig. Under denna skoldag har det inte hänt så mycket annat än att klockan tolv gjorde jag ett prov som jag ha failat rejält på tidigare som gick helt ok. Sen la jag mig och sov tills vi började sista lektionen som var matte.
Efter skolan så gick jag med sällskap hem av Cecilia som jag prata lite med och när jag kom hem så var Elaine och en Killkompis till henne där för att hämnat mig och då for vi vidare till krysset för att käka. Sen hämtade Elaine sin bil och sen skjutsade hon hem mig. nu sitter jag här och gör ingenting. vänta på att min älskling ska komma hem!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0