i remember years ago someone told me i could live life like the way i wanted

Har totalt glömt bort att saga att I helgen så for jag erik och ante till Sundsvall, ante köpte en ny finfin bmw. Vi for även forbid Ikea och Biltema, sen på vägen hem så åt vi på max I övik. Det var en riktigt trevlig Söndag och man glömde totalt bort söndagsångesten.
 
Iallafall, skolan ídag har väl varit rätt okej, långttråkig som fan för att vi bara hade två lektioner idag, med ungefär två timmars hål emellan. Sen efter skolan fick jag skjuts hem av mina kära föräldrar och nu sitter jag här och trycker gosnus bara väntar på att Andreas ska komma hem. Får se om de blir att träna när han kommer hem eller om vi ska äta och skippa gymmet (som de lät I morse på hans träningsvärk haha)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0