go on with life

Hello mates!
Den här veckan har bestått av en skoldag, två praktik dagar och två dagar med föreläsningar. Extremt skön "skolvecka"
I helgen är det inte planerat så mycke men de kanske blir om vi ha tur att vi far till timrå och köper en bil, sen kanske jag ska fara förbi hemma hos mamma och papa också, de börjar bli ett tag sen jag var hemma nu.
 
Idag efter vi slutat som var kring 12 kanske så for jag till skolan och lämnade tillbaka mitt busskort för att jag istället ska på inakorderingsbidarg vilket blir fett skönt med mer pengar I månade så jag också kan bidra med pengar till min älskling♥
 
Har även börjat träna 4-5 ganger I veckan nu vilket är grymt skönt och kommer bli grymt till I sommar! beachbody 2013 here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0