10 saker om mig

•jag har bara varit utomlands en gång

•jag verkligen avskyr att köpa kläder och andra sorters tjejgrejer

•jag blir alltid jätte generad när folk frågar om mitt öga

•jag har 7 piercingar och en tatuering

•jag saknar min gamla klass i nian jättemycke! dock älskar jag min nya grymt mycke

•utan andreas vet jag inte hur kaosad person jag varit idag, tack hjärtat

•jag älskar min mamma och pappa, tack för att ni alltid funnits

•jag har förlorad extremt många nära vänner.. vissa saknar jag och vissa inte

•ibland tror jag att världen kommer gå under och zombies kommer äta upp oss precis som i walking death

•jag har känt min älskling 2 år i sommar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0