kanske

To be honest så hade jag bara sommarlov I en vecka och sen I tisdags så började jag sommarskola för att jag är riktigt värdelös I matte och gick icke godkänt... Men jag var bara på skolan tisdag och sen igår då jag skrev provet för att jag förhoppningsvis ska klara kursen.
 
Den 23 så ska jag köra en folkrace tävling för första gången I mitt liv och jag är fett taggad än om man är fruktandsvärt nervös.
Sen den 24 så börjar jag jobba på lassa Medicin avdelning 1, så jag längtar fruktansvärt mycket efter att få göra någonting på dagarna!!
Och snart är stadsfest,trästocks och allting, ska till gottland I sommar och jag hoppas de här blir den bästa sommarn ever!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0