tråååk

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Ja de vet jag.
2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu? nej min pojkvän är 23♥
3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång? igårkväll, ragesex äger.
4. Skulle du någonsin le mot en främling?
jaja föfan
5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Jo.
6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
ja.
7. Vad exakt har du på dig just nu?
mjukis och linne.
8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Varje dag, oftast hela tiden.
9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest? När jag är på skolan har jag nästan aldrig mjukis, men hemma är de de bästa som finns.
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2014?
jag hoppas inte de.
 11. Är du en social eller en osocial person?
Social.
12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
Ja flera gpnger ha jag pussa mitt hjärta
13. Vad sägs om "R"?
tro inte de
14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
det man inte vet mår man inte dåligt av. 
15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
HAHA har alltid vilja ha gröna, sen kom jag på att jag har de.
16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
beror på vad jag skulle göra för han, jag skulle tex inte bajsa han i ansiktet
17. Nämn något om den här dagen du ogillar
Att jag är sjuk och att jag smittat elin min älskling :(
18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Pussa är väl okej men kyssa, nej jag vill inte ha en tunga i pannan
19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
är inte lebb
20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Mina fina vänner och hjärtat
21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
nej
22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs?
Andreas ♥
23. Får du en massa förkylningar?
är sjuk nu vafan dra åt helvette
24. Är det någon som hatar dig?
haters gonna hate xD
25.
Tycker du om att titta på skräckfilm?
Ja, eller inte ensam, för då kan jag inte somna. Men när man ska sova med någon sen är de askul att bli jätterädd.
26. Vill du ha hål i din tunga?
nej
27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
utan något år kanske jag inte varit den jag varit idag?
28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Igårkväll
29. Tror du någon har känslor för dig?
JA
30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
elin tänker alltid på mig
 31. Hade du en bra dag igår?
startade bra, blev sämst sen bra
32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Ja.
33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Ja igårkväll
34. Vad är det bästa med skolan?
Min fina klass.
35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
Hihih jaa.
36. Var du singel under förra sommaren?
halverst
37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
nej fy
38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
nejnej erik är min bästis
39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
visste jag skulle falla för ante redan första gången vi träffades.
40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Ibland är jag de och ibland inte.
41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
Ja.
42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
både och.
43. Hur är ditt hjärta? mitt hjärta tillhör någon annan
44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
Jag har ingen aning.
45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Nej verkligen inte.
46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
nej ingen ska behöva gråta.
47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
mamma
48. Har du någonsin känt dig ersatt? Jo.
49. Vaknade du arg?
Nej eller är arg på min förskylning.
50. Är du en svartsjuk person?
Ibland, de beror på.
51. Senaste person du gråtit framför?
ante.
52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
JAPPPP.
53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Ja verkligen.
54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
nej.
55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
tänder inte på mina vänner
56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
flänna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0