stronger together

Sitter i sängen efter att ha ätit fläskfile med potatis och paprikasås, som för den delen är den godaste maträtten jag ätit på väldigt länge! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, mamma och pappa är inne i byn för att se lite hockey derby vilket jag inte orkar justnu.Får hoppas på att de blir att fara ut och åka bil med några kompisar. Annars hade jag bara tänkt dö i sängen och hoppas på en bättre morgondag. Den här dagen börjadebra med att jag fick vakna upp bredvid finaste men sen var jag tvungen till skolan och desög riktigt hårt för min mattelärare borde sökahjälp.
 
Annars då, nja men illes liv rullar påhelt okej. Struntar som vanligt i bloggandet men vem bryr sig egentligen,era få stackare som läser denna värdelösa blogg som drivs av mig. haha hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0