one two tree

Började skolan halv nio idag men tog bussen så var på skolan kring 9 nångång så gjorde ett prov då somsäkert inte alls gick sådär jättebra. Sen så hade jag bara två lektioner till, så slutade 12, vilket var väldigt skönt.Efter vi slutade for jag Lina, Emmy och Hanna till kaplan men först käkade vi pizza på Mamma Mia. Sen gled vi omkring på kaplan som några vilsahelvetten. Sen gickjag på stan ett tag med Hanna och Emmy men sen beslöst jag mig efter att alla andra lämnat mig att gå till pappa och åka hem med honom. Så nu ha jagg typ just ätit lite runt mat (köttbullar och kroketter) riktigt gott.
Ska dö framfördatorn nu och sen ska jag sovaaaa helaa kvälleeeen lååånnngg (kände för att dra ut på orden för att de ska bli hela kvällen)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0