let her go

God afton!
Sitter i soffan hos min älskling och väntar på att han ska komma hem. Längtar som tusan efter han!! Blir jättemysigt att få vara med honom hela helgen i arvidsjaur. Blir inte bara jag och han utan de blir jag,ante,erik,robin,anders och amanda. Vi ska åka dit imorgon och bo i en stuga, åka slalom och förmodligen bada och bara umgås och ha riktigt kul! Jag är dock jättevärdelös på att åka skidor, har bara åkt de två gånger tidigare i livet och sist var förra vintern så de är ett bra tag sen.
 
Skolan idag gick rätt fort för jag började halv 11 och slutade kring 3. Var med Elin och Ronja tills kvart över 4 då vi tog bussen hem. Sen nu har jag ingen aning om vad vi ska göra när ante kommer hem men vi ska iaf fara och handla med dom andra tills i helgen! perfekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0