its t-shirt time!!!!!

Idag har jag mest tillbringat rumpan i min kära säng och på soffan framför MTV. Har även lyckats slarva bort hundjäveln idag med, lyckligt nu så är hon hemma igen (hat)
Håller på att ladda hem lite jersey shore nu än om jag redan sett allting,lika bra att börja om. Och nu när jag lika gärna snackar om de så tror jag att de ska komma någon ny sorts jersey och den heter georgia shore eller nånting sånt.Kommer inte alls bli samma sak utan snookie,mike osvosv men men de är vl nånting man kan tillbringa sin fritid till.
Andreas har inte kommit än heller, ska fasen lägga mig och sova som ett straff till honom! skotern är nog mer värd än mig haha skämtosida
 
pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0