i will never ever, going back to someone else

Efter skolan så var jag på stan ett litet tag med Sinicca,Elin och Lydia. Sen så kom min bästis Erik och hämtade mig så vi for upp på solbacken för att han skulle handla lite mat. Efter de så for vi hemåt, och han var underbaroch skjutsade hem mig än om jag inte alls ville att han skulle göra de... Men han är snäll för att han gjorde de!!!!
Nu har jag iallafall just ätit lite plättar, endast två stycken för att jag tänker lite på maten nu också, men blev mätt endå!
Sen någongång far jag och morsan på gymmet och jag ska få henne att ha den hemska träningsvärken som jag har idag! Hemsk är vad det är!
Sen ikväll ska jag bara ta det lungt! Perfekt avslut på en dag som inte alls har varit så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0