i can

Gjorde mig klar för skolan i morse efter Andreas hade åkt till jobbet. Kände mig frisk och allert tills jag ställer mig o väntar på bussen. Då får jag samma förbannade tecken jag ha varje gång jag ska få migrän. I hopp på att hinna till skolan och hitta en alvedon så kom jag tillslut till skolan och då hade jag börjat få ont i huvudet som fan. fick mig en alvedon och satt mig på lektion i tio minter då jag beslutade mig om att gå ner till skolsköterskan. Hon skickade hem mig så jag gick till skåpet hämtade jackan och stannade en liten stund på toan för att prata lite urk med den via telefonen. Fick skjuts av pappa hem till sörböle så pratade jag även med vita telefonen här sen grät jag mig till söms.
NU får jag helt okej, kunde mått bättre. hatar verkligen migrän, har haft de så länge jag kan minnas och de förvinnner aldrig utan jag har det typ regelbundet. suger bajs.
Nu när ni fått veta hur roligt de va i morse ska jag bara säga att min dag tillbringas framför datorn med film, och sen kommer erik hit någongång för att jag o ante ska skkjutsa han till bure sen för att han lämnat in bilen på verkstan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0