you never could se my feelings under the surfes

Åkte med pappa hem idag efter att jag en stund var förbi lägenheten. var dock bara själv där ett tag sen så hämtade pappa mig.
Efter vi käkat hemma så gick jag och Syrran upp till mitt rum för att se lite film och de blev Life of pi, faktiskt riktigt bra film, lite små dryg men den var värd att se!! Sen när vi började på att se parenormalactivite (stavningen dära) så ringer min moster. Hon frågade om jag kunde fara hem till henne till min kära lilla kusin och lägga honom, snäll som jag är så ställer jag självklart upp!
Sen när dom kommit hem blir jag hemskjutsad, får hoppas på att de inte alls blir så sent så jag och tiina kan fortsätta se döde själv. lycka till att sova inatt ille...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0