livet blir bättre bara du låter de bli lättare.

Sitter ännu en gång vid datorn såhär på eftermiddagen. Har inget för mig egentligen utan sitter bara och surfar omkring. Ska snart ladda hem nån bra film och nörda den sen.
Skolan har gått rätt så fort idag, inte så konstigt för att vi bara haft 3 lektioner idag.
Dock börjar jag bli less på att vänta på bussen i hundra år men de får jag väl leva med. På måndag får jag förhoppningsvis veta en extrem underbar grej. men de tar vi då om de nu blir så underbart.
ha en trevlig kväll gott folk :)

Kommentarer
Postat av: JustinDrewTime

SVAR: Tänkte ta mig i tid att kommentera lite på din blogg :)

Jag vill verkligen tacka dig sötis. Du förstår inte hur mycket jag uppskattar VARENDA ord ifrån dig i mina kommentarer på min blogg. Det betyder skit mycket för mig och mitt hjärta börjar le. Jag vill bara säga fortsätt som du gör, för du får mig att le :) och det jätte skönt! <3 Skit söt är du :)

Sprid bloggen om du vill :) det skulle jag uppskatta jätte mycker, kram på dig, Ille! - om det är ok att jag kallar dig för det då du alltid kommenterar under det namnet på min blogg. Kram på dig och ha det jättebra! <3

2012-09-11 @ 22:11:08
URL: http://justindrewtime.blogg.se
Postat av: Kom.till.baka

Du är så fruktansvärt fin!

2012-09-22 @ 00:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0