my parents call me Illona, you can call me tonight;)

Min helg hardå varit helt underbar, startade helgen med att fara till stan och umgås med finaste minna. Vi firade min födelsedag på dallas och sen träffade vi folk på kvällen osv. Sen fick vi skjuts hem till mig och sovde där. Lördan så drog vi igång direkt med att sola. Minna drog hem och farmor o farfar kom
till oss för att fira. Sen drog jag till bure på kvällen. Roliga vänner jag har som
ger mig otroligt roliga presenter(lägger upp nånannan dag) Sovde i stan hos ante tills idag då jag drog hem med bussen. Kom hem, solade, fick fikafrämmande av mormor,morfar och min mosters familj.
Har massa pengar nu tills jag ska på ikea, otaggad jag är på att få flytttaaaaa!!
sovgott, om ett tag iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0