.

Har värsta paniken. De har blivit fel med skoltröjorna och pengarna, jag ska hämta ut paketet vilken dag som hellst om jag fattat rätt? Jag Fyller år på fredag, vilket känns jobbigt. Emma Rebecka Evelina far till Grekland imorgon, vilket gör att jag blir typ alone på skolan. Jag har mycke uppgifter kvar i skolan.. jag är trött. Jag vill ha sommarlov. Jag måste plugga till teorin för moppekortet. Jag har ont i min kropp. Jag mår dåligt. Jag orkar verkligen inte städa mitt rum. Jag orkar inte att mina jeans är sönder. Jag är less på att bli retad för allt jag gör. JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA TRÖTT PÅ MIG SJÄLV.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Illona, jag saknar dig jättemycket! Vad gör du i helgen?

2012-05-21 @ 17:55:58
URL: http://kusebuse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Juste, det gör du! Jag åker utomlands på tisdag.. Saknar dig så det gör ont. Du måste följa mig till stugan snart igen! Flyttar ju sen också..

2012-05-21 @ 18:42:43
URL: http://kusebuse.blogg.se/
Postat av: Elin wahlgren

Skriv upp en lista med alla inlämningsuppgifter/prov du har nu sen kryssar du bara över det du gjort. Jag lovar allting får mycket bättre flyt då i skolarbetet:) du är bäst som du är och nuu jävlar taggar du till vo!!!!

2012-05-21 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0