-

För snart ett år sedan fyllde jag 15 år, själv känner jag att jag har förändrats så sjukt mycket. För ett år sen kan man säga att jag var rökberoende, jag fattar inte hur jag kan ha slösat bort så sjukt mycket pengar på den skiten. Jag svek mina föräldrar genom att säga att jag slutat, men jag fortsatte varje gång. Nu kan jag stolt säga att jag faktiskt har slutat röka. Det var inte de svåraste jag gjort, de handlar om att inse själv om man vill eller inte. Snart är jag 16, börjar gymnasiet, flyttar hemifrån.
Ibland önskar jag att jag var 10 år igen, slippa alla dessa problem. Samtidigt är jag så jävla glad att jag har dom vänner och familj jag har.


image description

Kommentarer
Postat av: Simon

Hej, väldigt fin blogg du har! Vars ska du flytta då?

2012-05-07 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0