ekorren satt i granen

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Ja, jag hoppas iallafall de.

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
Åldern spelar ingen roll.

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
De är jag typ hela tiden haha.

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Jag är oftast på glatt humör så jag ler mot allt och alla.

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Finns flera.

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Ja, finns många låtar som påminner och olika personer.

7. Vad exakt har du på dig just nu?
Jeans och ett linne.

8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Varje dag, oftast hela tiden. 

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
När jag är på skolan har jag nästan aldrig mjukis, men hemma är de de bästa som finns.

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
Det tror jag väl.
11. Är du en social eller en asocial person?
Social.

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
Ja flera gånger.

13. Vad sägs om "R"?
De också.

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Det beror på, säger nån till mig att nån pratar illa så bryr jag mig väl men annars så bryr dig min i ryggen.  


15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Skulle vilja ha bruna ögon. 

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Ja faktiskt.

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
När en vän blev ledsen. 

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Ja de är de väl.

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Nope.

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Ja de gör de, vänner.

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
Ja oja.

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Minna.

23. Får du en massa förkylningar?
Förra vinterna va jag sjuk hela tiden, svimmade osv för att jag va så sjuk, men sen dess ha jag fan inte varit allvarligt sjuk nån gång.

24. Är det någon som hatar dig?
Finns de säkert, men jag bryr mig inte, de är deras problem.

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Ja, eller inte ensam, för då kan jag inte somna. Men när man ska sova med någon sen är de askul att bli jätterädd.

26. Vill du ha hål i din tunga?
Jo typ.

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Något år som jag inte minns, men skulle inte vilja ta bort nått frivilligt?

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Idag.

29. Tror du någon har känslor för dig?
Jo de tror jag.

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Jaghoppas de.
31. Hade du en bra dag igår?
Den var awesome.

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Ja.

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Ja.

34. Vad är det bästa med skolan?
Min fina klass. 

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
Hihih jaa.

36. Var du singel under förra sommaren?
Jo de kan man väl säga.

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Nej, usch NEj.

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Nej!!!

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
Så är de alltid. 

40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Ibland är jag de och ibland inte.

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
Ja.

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Killar.

43. Hur är ditt hjärta?
Hjärtat känns bra tror ja.

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
Jag har ingen aning.

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Nej verkligen inte.

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
Man blir inte glad över att någon gråter, men de är fint att dom kan visa att dom vågar gråta. 

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
mami

48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Jo.

49. Vaknade du arg?
Nej jag vaknade upp med gullet Minna.

50. Är du en svartsjuk person?
Ibland, de beror på.

51. Senaste person du gråtit framför?
Vet inte haha minns inte.

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
JAPPPP.

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Ja verkligen.

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
HAHA ja oja.

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
Somfan.

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Man kanske blir ledsen, men kan inte göra nått åt de? thats life lixom?

Kommentarer
Postat av: Minna

Vad söt du är<3

2012-03-08 @ 21:41:46
URL: http://minnajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0