tagit från minnas blogg.

Jag har insett att min senaste kyss - var underbar.
Jag pratar - ganska ofta.
Jag skrattar - hela tiden för min humor suger.
Jag tycker om - folk som är ärliga.
Jag avskyr när  - Folk ljuger.
Mina närmaste vänner är - fina.
Min första vän hette - Emma.
Min första kärlek hette - minns inte.
Kärlek är - underbart, när de är äkta.
Min favoritfilm är - nån som jag inte minns vad den heter..

När jag borstar tänderna - går jag omkring runt hela huset.
När jag lagar mat - så smakar jag hela tiden.
Jag är rädd för - att bli sårad.

Jag önskar - Att jag fick vara med min sötnos hela tiden.
Den värsta känslan är - Att vara ensam.
Den bästa känslan är - när jag får rida ut i skogen med finaste hästen ever.

Jag vill -
Ha långt hår.

Jag är bäst på - att vara dryg.

Jag är sämst på - komma ihåg saker.

Jag kommer alltid att vara - den jag är, acceptera de.
Det finaste som finns - är dom som bryr sig.
I sommar - ska jag leva livet.
Sist jag grät var - igår, av någon ful anledning.
Jag kan - såra folk men jag menar de inte.

Min mobiltelefon är - mitt allt.
När jag vaknar på morgonen - kollar jag om de hänt nått på telefonen.
Innan jag somnar - ligger jag och tänker i hundra år.

Just nu tänker jag på att - fan jag måste städa mitt rum och ducha.
Bebisar är - de finaste som finns.
Mitt första barn - hoppas jag mår bra.
Det fulaste som finns är - när tjejer är orakade under armarna.

Jag har aldrig - varit i malmö, vill inte ens dit.
Idag har jag - inte gjort nått.
På gymnasiet - ska jag skärpa mig.
Jag vill verkligen - åka utomlands nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0