This hurt everyday

Den här underbara människan har varit personen jag berättat allting för. Alla min problem och händelser i livet. Den här personen har betydigt så fruktandsvärt mycke. Tills jag gör ett misstag och får människan som alltid har funnits där för mig att bli sur på mig. Lämnat mig och slutat prata med mig. Jag vill ha kontakt med dig igen. Allting suger när jag inte får prata med dig, nånting saknas i mitt liv. Jag önskar man kunnat ta igen saker man sagt. Men som jag alltid har sagt till dig så vill jag bara ditt bästa genom allting. Personen på denna bild ser jag fortfarande som min bästavän. Än om de inte räknas för honom så ser jag de så. Jag älskar dig Bästavän. Förlåt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0