när du är med mig är jag till hundra procent hel baby

Ligger i min efterlängtade säng, är helt slut efter en händelserik helg i lycksele. Har haft underbart kul, synd att man inte träffade några mer folk man känner. Fredags så var vi hemma hos elaine och david, badade och njöt av livet. Lördag så var vi på dagen och kollade på utställningen av massa underbara bilar! Senare mot eftermiddan åt vi grillat och jag har nog inte varit så mätt på länge som då!! Efter de började partandet, slutade med att de var bara jag,brorsan,david och erik som for och gjorde en skylt för att få igång bilfolket att börna lite! Gick förbannat bra och alla älskade skylten. "BÖÖÖRNA ELLER VA EN PUSSY" stod de på skylten! haha. Lite senart gick jag och letade upp far min, tillslut efter en halvtimme hittade jag honom. Efter nån timme kände jag och farsan oss ganska trötta så vi for hem för att ta de lungt i tunnan. Men slutade med att jag satt och prata med finaste i telefon och pappa gick och la sig. For hem ganska tidigt i morse pågrund av massa saker. MEN jävla kul har jag haft. Imorgon börjar jag jobba också, bureberget, så nu allihopa som läser detta!! far dit och fika!! Nu ska jag se film sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0