<3

jag älskar dig, från topp till tå. från ena sidan hjärtat till andra sidan av hjärtat. Du är personen som får mig att verkligen vilja leva vidare, kämpa för livet. se ljuset i en regnig dag. du är min alldeles egna drog. utan dig blir det inget jag. bråk tjafs och allt dedär som får oss på dåligt humör, utan de är det inget äventyr man lever. jag tänker på dig alla minuter och timmar om dagen, jag drömmer om dig på nätterna. att jag träffade dig fick mig på fötterna. att få tillbaka dig från att vi gått skilda vägar, var de bästa som hänt mig. dina pussar, dina kramar, jag blir varm i kroppen av att bara få tanken på dom. vakna upp vid din sida, se ditt leende på morgon, bästa känslan. att få sova med sin älskling bredvid sig, de finns inga ord till att beskriva den känslan. när du tittar på mig när jag ser som sämst ut och du bara tittar på mig rakt in i mig och ger mig känslan att jag är vacker i alla stunder. du får mig att känna mig som mig själv, som den person jag vill vara. när jag ser på dig eller pratar med dig, så finns ingen annan, jag ser ingen annan förutom dig, killen som betyder allting. ingen skulle kunna ersätta dig, du är du, och de finns ingen så underbar person som du. hjärtat du är verkligen den finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0