they say crazy, i say fucking love

Helvete vad jag saknar dig anja. jag kan säga att du är den bästa jag någonsin träffat,en sån fin person som du. hade jag aldrig börjat vara med dig hade jag nog inte varit den jag varit idag. det är så sjukt jobbigt att du bor så långt ifrån mig. från att ha bott 500 meter från varandra till flera mil. jag har haft så fruktandsvärt underbarat roliga stunder med dig, eller ja varje gång jag är med dig så har vi alltid förjävla kul. folk frågar om vi är syskon för att vi är så fruktandsvärt lika varandra, och beteendet ja jag vet inte vad som händer med oss när vi umgås. jag älskar dig anja hur jävla mycket som hellst och önskar att jag kunnat ha dig brevid mig nu, hade behövt de.


Kommentarer
Postat av: anja

jag ÄLSKAR dig

2012-01-01 @ 21:22:19
URL: http://lillwiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0