thanks amanda.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
5 bast, just börjat förskolan? hade inte en plan alls på att växa upp och bli vuxen. hade inga problem och var rädd för killbaciller. Make me young

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sen hade jag ett rök beroende. Förra året sket jag i det mesta.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Choklad.
Surisar.
Chips
vit choklad:o:o
salta pinnar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Det finns många låtar jag kan men inte vet att jag kan förän låten spelas. orkar inte tänka ch rada upp dom.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Jag skulle aldrig sluta köpa nya kläder.
Åka utomland och bjuda mina vänner.
Köpa feta lägenheten.
Skulle fråga min familj vad dom vill ha.
leva livet ftw

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Små äter, HELA TIDEN..
Drar ut alldeles för mycke på att tröna till prov.mm
Göra ett hat över mig själv.
dömma folk för fort.
Släpper in folk för fort, och litar på folk för fort.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sova!
mysa med finaste
umgås med nära vänner
Fota
Leva live

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Baddräckt
Skinnbyxor
slitna fula kläder haha
guld smycken, kanske några få men silver är finare
overall offentligt

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Kommer inte på nått

10) PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Alva lidström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0