.

Personer som vågar ha självförtroende, är folk jag verkligen är avis på. Jag vill ha ett självförtroende som klår alla andras men jag vågar inte stå ut ur mängden. Jag vågar inte tycka om min egna kropp, eller utseende. Jag skäms när jag ser mig själv i spegeln. jag vet egentligen inte varför, min kropp är egentligen inte lika ful som jag ser den. Men jag kan inte låta bli att trycka ner mg själv. Att se personer med kroppen och utseendet man vill ha, får mig att må dåligt. jag är avis, så fruktansvärt avis. jag vågar inte ha självförtroendet som jag verkligen hade viljat ha.. Jag söker inte uppmärksamhet för att jag skriver om de. jag vill uttrycka vad jag tänker och känner. Jag trodde verkligen att jag mådde bra, men jag trycker ner mig själv så att jag mår dåligt, vilket jag är less på.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är fin! och jag saknar dig.

2012-01-05 @ 00:28:30
URL: http://kusebuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0