?varför tänker jag på dehär nu?

En sak jag kommer sakna som mest i sommar är att jag kommer inte kunna sätta mig på hästryggen, rida ut i skogen. Tänka och fundera, vara ledsen , att ha en vän där som lyssnar på mig men inte svarar och dömmer mig. Jag kommer även sakna dedär känslan att snart är sommaren över, snart får jag träffa min underbara klass. Istället kommer jag gruva mig hela sommaren, att jag har en ny klass, människor jag aldrig träffas eller känner. I sommar kommer jag ta ett stor steg, in i en okänd liten del. Jag kommer verkligen växa upp, jag kommer måste ta hand om mig själv när jag flyttar till lägenheten. Ta ansvar, om skolan, någonting jag riktigt aldrig gjort. Jag får inte göra bort mig, men misstag kanske räknas in i det hela? Längtar jag verkligen till sommaren? längtar jag efter att sakna och minnas. Jag ska göra de bästa av tiden som är kvar. njuta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0