you cant hold me like when i was little mum

Har just sett 3 avsnitt av mitt nya beroende One three hill. (ja jag är efter alla andra som redan sett alla säsonger men inte jag) Får dock inte se nå mer nu föränn min älskling kommit hem. Då ska vi äta kyckling till middag sen mysa och se oth! 
 
Förövrigt är de förbannat kallt ute. kallt att gå till skolan men tror jag ska ta bussen imorgon med nina hihi! Vet inte om jag far hem imorgon eller inte, får se. ¨Har inte så mycket mer att säga annat än att jag hade medicin prov idag som faktiskt gick riktigt hyffsat för att jag fick ha det muntligt iställe för att skriva på pappersatan.. längtar till lov
klicka för större ihihihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0