my heart is beating, fast,and it hurts

Sitter och bläddrar igenom min egen blogg. (kanske bara jag som brukar göra de rätt ofta?)
Iaf, så kom jag och tänka på Alva, min alva som jag saknar sjukt mycke. Det var ett tag sen nu och jag längtar tills i sommar för då ska jag verkligen spark mig själv i rumpan och fara upp till Pite för att vara med skrutten!
 
Hittade även det exakta datumet första gången jag träffade Andreas, och hur mycke jag skrev om hur glad jag var när jag träffade honom åså. Gahs vad tiden rinner iväg, önskar bara att man kunde komma ihåg allting lite bättte. 
 
Har egentligen ingen vettig anledning till varför jag kom på att skriva just dehär, men
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0