bring that smile with you everyday that's passing by

I natt drömde jag att jag ställde mitt alarm så jag kunde vakna i tid i morse, vilket jag aldrig gjort på riktigt, så försov mig i morse, hann göra mig i ordning just och pass. Fick vänta på bussen i snöovädret så höll på frysa ihjäl.
Skolan har bara bestått av 2 lektioner för att sista lektionen blev inställd så vi fick sluta nångång efter 1. Tog bussen hem vid 2, for till bure då jag och amanda hälsade på erik en stund sen for jag och tog en spruta på vårdcentralen(vilket gjort ont som in i helvette) sen åkte jag hem med mamma!

Ligger i soffan och väntar på att hockeyn ska börja, mer ska jag inte göra ikväll. äger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0