belive there is a hell

Hej gubbs, sitter för stunden ensam i soffan, blev just lämnad av ante men snart kommer han tillbaka! 
Iförrgår så hämtade Erik mig från skogen såatt jag fick umgås med honom och Andreas, sen sov jag här och har gjort de tills idag. Igår var jag och Ante på stan med Adrian och Krille, tittade runt lite, fick även med mig en ny bh som mitt hjärta var gullig och köpte till mig ♥
Idag tror jag inte de är planerat så mycke, har inte pratat med pappa eller mamma sen i förrgår så vet inte när jag ska hem eller nånting heller.
På fredag antar jag att de blir sladdfreda, vilket blir väldigt skönt! och Lördag ska jag förmodligen umgås med min saknade bästavän Emma!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0