kvälls tankar

Hm, jag undrar vars den här fina statisiken kommer ifrån? På bara en dag ha jag nästan besöksrekord. Har aldrig direkt haft mycket läsare nån gång. Men när jag väl anstänger mig verkar det ju som att man får de man vill ha. Kanske ska börja sattsa mer på att göra det jag vill i mitt liv för att se om jag verkligen kan nå mina mål. Mål som jag inte trott ha funnits, men som verkligen finns och skulle vilja befinna sig i mitt liv. Önskar bara inte allting var och är så förbannat svårt. Men vore allting enkelt så skulle livet vara allt för lätt. Men egentligen vad är det för mening med att ha sina mål när du ändå dör på slutat och kanske anstängt sig hela livet för att nå dom och alltid varit så nära och sen då är bara tiden inne för en att dö?

Förmodligen kommer nog aldrig någon någonsin få reda på vad det egentligen som är meningen med att vi står här. Nu kanske ingen förstår riktigt vad jag pratar om men det här var bara min tanke just nu, ingen aning om vars den kommer ifrån men. Jag lägger mig ialla fall och sover just nu, godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Matteyy

godnattillona

2011-09-18 @ 06:40:12
URL: http://thehappyfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0