GRATTIS MAMI ♥♥

Just kommit hem från bure, det blev så att jag sovde där ändå än om de inte var tänkt. Som vanligt har jag varit med grabbarna och sovde hos andreas.

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem igen med mat och kladdkaka. Hon fyller nämligen år idag så min bror är här med sina barn och hans sambo. Ikväll ska jag ta hand om min kära kusin för att min moster och hennes sambo ska fara bort så då är jag lite schysst och hjälp till. Blir nog att vara lite här hemma med mina egna syskon också om de kommer behövas, mamma och pappa drar ut ikväll så får hoppas dom kommer ha det trevligt!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack sötnos! De e bra, sjdå?

2011-09-17 @ 16:21:01
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0