bara för att

DAGENS:
Klädsel: mjukisbyxor o linne
Låt: finns ingen speciell
 
Tv: film, dear john
Vill ha: bil,pengar
Dricka: mjölk o cola
Tråkigaste: min förskylning
Roligaste: mammas födelsedag



SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: andreas
Såg dig gråta: andreas
Fick dig börja gråta: ingen
Fick dig att börja skratta: min kusin sebastian
Du gick på bio med: mamma!
Skickade ett hotmail till dig: ingenaning
Skickade ett sms till dig: vem tro du


ONÖDIGT:
Vad är du mest rädd för: spöken och getingar 
Vill du gifta dig: jagvet it
Vem hatar du verkligen: hata är ett starkt ord
Har du varit kär: jadå
Kör du bil: antagligen
Gillar du att ha folk omkring dig: ja det är klart
Är du ett hälsofreak: illona hälsofreak?
Är du ensam nu: nej, min kusin och hans kompis är här
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: vet it vad den het 



FAVORIT:
Rum i huset: köket, mat♥ 
Typ av musik: nästan all sorts musik
Parfym: ingen aning om vad den heter
Mat: stek
Dricka: cola,fanta
Godis: choklaaad,suraa
Tidning: norran
Film: ihhi rio
Djur: häst,hund,katt



DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit:nejj!!
Köpt någonting: nope
Varit sjuk: jes
Sjungit: hehe ja
Sagt "jag älskar dig": ja te mami
Velat säga till någon att du älskar den: jorå
Saknat någon: nej jag ha varit med den jag saknat mest
Kramat någon: ojjjjjöö
Pussat någon: jjjjooooodååå antagligen

Kommentarer
Postat av: Malin

sv- härligt! jo det är la ok, e sjuk :(

Åh tack <3 <3

2011-09-17 @ 21:58:43
URL: http://sjoisponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0