let us do whatever we fucking want

ligger i sängen och tänker litegrann, saknar sommar,värmen och alla sköna grillkvällar och ja allting med sommaren. Vintern är så sjukt tråkig att jag ha lust att flytta utomlands. när jag känat in massvis med pengar när jag gått ut skolan ska jag flytta. bort till nå varmt ställe, längtar redan! Sverige är så himla tråkig att jag fatta inte. aja de är väl bara en dröm jag har.. lika bra att ge upp den redan nu?!

Längtar som fan tills jag fyller 16 så jag kan övningsköra dag in och dag ut! Längtar tills jag är 18 och kan ta körkortet, då kan jag fara vart jag vill. Längtar till jag är 20 och kan gå på systemet. Ja jag längta ba tills att få bli äldre och bli vuxen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och när du är vuxen kommer du att sakna ungdommen och vilja bli ung igen;-)

2011-10-08 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0