känslan att vilja slå någon när man får veta att den sprider äckliga falska rykten.

Jag och anja kom just tillbaka från tandläkarn och anja är nu överlycklig och ler hela tiden för att hon tagit bort sin tandställning! VI ska tillbaka dit nångång vid halv fem. Har absolut ingen aning om vaad vi ska görA FRAM tills dess men vi ha aldrig tråkigt så vi hittar väl på nått. På tal om äpple är jag riktigt förbannad för att min börs är borta.. tappade ju bort den i fredags, förmodligen tappade jag den i bussen men har nu varit på både polistationen och busstationen och inte ett fynd alls. Har gjort en förlustanmälan och hoppas på att nån ärlig själ lämnar in den eller nått. för kommer nog inte vara så värt att ha mina grejer för ha ju spärra allting så ja jag skullle tycka de va ganska ovärt. Kommer nog inte överleva tills 20:de heller för ha INGA pengar alls. AJA ska börja avrunda nu för man orkar nog inte läsa... pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0