jag vill veta sanningen om oss. inte vad du tycker om mig jag vill veta om oss

sjukt taggad på livet, nat!
somnade sju igår, hade fruktansvärt ont i magen hela gårdagen och även idag, så for hem vid ett med bussen. bara legat och dött sen dess och även läst lite läxa, ha även läst ur världens hemskaste bok men den är ändå så sjukt underbar. man får sig verkligen en tankeställare! borde läsas av alla! 14 år till salu heter den iaf. baserAd på verklig svensk historia..

men iaf, sitter i min underbara säng och väntar på att mamsen ska komma hem och göra mat och även hjälpa mig med den jävla engelskan som ja måste kunna.. HOOJ


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Jag läser också den boken! hahha

2011-10-17 @ 20:01:19
URL: http://kusebuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0