im not the girl you think i am, im not easy going

Hur gammal är du? - 15 
Hur lång är du? - 163 och jag är stolt.
Hur mycket väger du? - Jag kollar inte vågen, hata siffror.
Har du några piercingar/tatueringar? - Tre i öronen, ett i nästan,ett i läppen,ett i navel.
Vilken skola går du på? - bureskolan ftw.
Vad vill du bli när du blir äldre? - Jag vet inte, rik?
Är du singel? - Jag vet inte.  
Har du syskon? - 4 stycken
Vars bor du? - Nedre bäck, (skogen)
Vad tror du andra får för intryck av dig? - Don't know don't care.
Din favoritmaträtt? - Stek med potatis!
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Blodpudding.. 
Din naturliga hårfärg? - Jätteeeee blont 



- SENASTE -
Som ringde dig? - Mamma.
Som smsa dig? - Andreas.
Som du smsa? - Andreas.
Som du kramade? - Simon.
Som du kysste? - Gissa.
Som du slog? - Jag vet faktiskt inte 
Som du bråka med? - .....
Som massera dig? - Ingen på ett långt tag.
Som du dela dricka med? - Drack mjölk med pappa.
Missade samtalet? - Dolt nummer.

- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Jag vet inte.
Hur många gånger har du varit kär? - Kär och kär, tror aldrig jag varit lika kär som nu.
Har du blivit dumpad? - Ja.
Har du dumpat någon? - Ja.
Är du romantisk? - Ingen aning!
Kärlek vs sex? - Kärlek.
Ditt längsta förhållande? - Minns inte.  
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Jadu kanske nån tycker de men jag vill säga nej.
Vad faller du för hos killar? - Personligheten och utseendet I guess?.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Vissa kan, vissa inte.
Har någon varit otrogen MED dig? - Nej.
Har någon varit otrogen MOT dig? - Hoppas inte de.
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Ärlighet.  



- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - vet inte.
Saknar du? - Alva
Vill du träffa just nu? - Många
Umgås du mest med? - Andreas.
Stör du dig på? - Falska fittor.
Vem puffade dig senaste på facebook? - Kevin lundmark.
Vem kommer du träffa imorgon? - Alla på skolan 
Vem har du inte träffat på länge? - Cecilia borg petterson!
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - anja och alva 
Skulle du vilja se ut som? - Finns många jag är avis på. 

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Forever norlänning och svensk.  
Är du glad just nu? - nää.
Har du en hund? - två fan.
Har du en katt? - två fan. 
Har du varit utomlands nångång? - Nej men ska i januari.
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja.
Är du blyg? - Det skulle jag väl inte påstå.
Ska du ta körkort? - När jag fyllt 16 så är jag på vägarna dirr.
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Oja.
Vill du har barn? - Ja, två stycken.
Hade du kunnat adoptera? - Om jag själv inte kunnat få barn så ja kanske.
Hade du kunnat adoptera bort? - Nä verkligen inte.
Har du en egen dator? - Hade men den gick sönder... rip 
Är dina föräldrar skilda? - Forever inlove.

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

den är förbannat bra!

2011-10-17 @ 22:56:49
URL: http://kusebuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0