when i look into yor eyes, it's like falling in love all over again.

Äntligen har jag fått igång min dator så jag kommer in på internet, dock måste jag använda internetkabel men det får jag väl leva med. Sitter ialla fall och kolla omkring lite. bla, bloglovin och facebook mm. Har för den delen ingeting att göra, har ingen aning vars min telefon är heller. Men egentligen gör de inget, känner inte för att vara telefonnörd.
förövrigt, så är jag sjukt less på att inte ha en "riktig" design/header. Så om det finns nån fin själ där ute som skulle orka göa en simpel design till mig är det ju bara att höra av sig, skicka sms,skriv på fb, kommentera på bloggen? vem som hellst. Snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0