what a big eyes you have, what a big mouth you have grandmother. thats because im gonna eat you up your slut!

hej, förlåt för min urdåliga uppdatering under lovet, men har ändå på nått sätt fått upp ett inlägg per dag:s?
hur som hellst så ligger jag i sängen nu medans Elise sover. ska fara hem idag och då ha jag ingen aning om vad jag ska göra. Vill vara med ante men vet inte om jag kommer få de med tanke på att jag inprincip varit borta HELA lovet. ska väl gulla litte med morsan, love u mum<3

förövrigt har jag funnit min börs. den var tydligen i bussen och är nu hemma hos Anja i lycksele. är ju inte direkt överlycklig med tanke på att allting är spärrat, men får mitt nya bankkort vilken dag som hellst. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0