stop being such a pussy

Just käka goomidda med familjen, hemma gjord tikka masala this time. Tyvärr var såsen den starkaste såsen jag någonsin har ätit, Nä såsen i maten vi åt i Göteborg med klassen var den starkaste dock. På tal om Klassresan, fa vad kul de var, längtar tillbaka till hotellet och alla roliga stunder. Vi hade alltså kul hela tiden, inte en tråkig stund.

Imorgon blir det som sagt inte skola för mig utan det blir praktik! Gud vad jag längtar alltså, de ska bli jätte kul.
Börjar klockan 8 och slutar 3 tror jag de var så jag är väl hemma vid kvart i 5, tar bussen kvart över 4 från stan så
de blir najs!
Annars händer det inget mer, ska nog duscha snart och take some care of my self. blir bra hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0