live or die

ja, okejdå. Jag fortsätter blogga redan nu, känns konstig att inte få skriva av sig lite. Men i allafall så åkte jag till bure igår och var med Sandra,Andreas,Erik och Adrian. Vi drog till stan en stund under kvällen och skjutsade även hem Melina som hade varit på tjejkväll med några brudar i örviken. När vi då skjutsat hem henne så skjutsade vi Sandra till Malin i Gamla falmark. Efter de for vi hem och sov. Vaknade vid halv tolv i morse, sen när vi vaknat till lite fort Ante och Adde och gymmade, medans dom gymmade var jag tvungen att fara hem, mamma och pappa hämtade mig..

Nu sitter jag iaf och väntar här hemma på att mamma och pappa ska börja dra sig mot stan på firmafetfest. alltså blir de ff hemma ikväll, men blir att mysa lite med syskonen. På tal om mina syskon så måste jag göra mat åt dom snart också, gröt? pan pizza? ingen mat alls? ähh de få bli gröt troja. skriv ssennnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0