dåligt tråkigt man ha, jaja godnatt

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: BUSSBILJETT,UTKLÄDNINGS SKIT, GODIS.
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är ALVA LIDSTRÖM
3. Det senaste jag googlade var BLOGG.SE
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin är MINA SVARTA JEANS.

5. I min handväska har jag just nu: TUSEN SMÅ SAKER OCH EN HALSDUK.
6. Min favoritgata i världen är INGEN ANING
7. Mitt signaturplagg är OFTAST SVART.
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är INGEN ANING.
9. Jag är beroende av MIN POJKE

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord BÄST,AWESOME,SÄMST HUMOR.haha
11. Jag har aldrig köpt något från MAKE UP STORE.
12. Jag fyndar bäst på HM.
13. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja KENZA.

14. Mitt nästa stora inköp är KLÄDER.
15. Min stilikon är InGEN.
16. Jag är som snyggast NÄR JAG VILL VARA SNYGG.
17. Min drömväska är INGEN ANING.
18. Varje månad shoppar jag för ca HÄLFTEN AV MIN MÅNADSPENG.
19. På nätet shoppar jag helst på VET INTE.

20. I min skosamling har jag 7 PAR SKOR, SÄKERT FLER.
21. Om jag vill ha smakråd (kläder/skor) så frågar jag DOM OMKRING MIG ELLER iNGEN.
22. Mitt hår är SLITET OCH FUL FÄRG.
23. Mitt drömjobb är vara NÄSTA HOLLYWOOD FRU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0