Dag 6- min dag

Min dag började klockan halv sju i morse, klev upp duschade sen gjorde jag mig klar och drog sen till bussen 800 meter att gå kändes som en evight dock. När jag kom till skolan var det lika tomt som vanligt nu är alla andra nior är borta! fyfan alltså. Lektionerna funkade. Men nu till det bästa, LUNCHEN tikka masala in my heart♥ åt hur mycke som hellst (tjockiis) Efter skolan drog jag mamma och Ayla till stan och handla. när jag kliver ut ur bilen "FITTAA!" mamma frågar vad? "mina favorit byxor buhuhuhu:(" "dom sprack!" asså ärligt då blev de en FML!!!

men aja, nu ha jg varit hemmA och gör inte så mycke nu, väntar på att klockan ska bli åtta så jag och mammis kan fara til stan för att se breaking dawn part 1. Blir awesome. sen ska jag väl inte göra nått mer idag blir å se film igen sen typ sen dra ett litet sleepmode. HA INGE MER ATT SKRIVA HOOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0