dad, i love you

ja, nu har jag just kommit hem. Är tröttare än någonsin och vill bara sova ett tag, men de har jag verkligen inte tid för. måste som sagt plugga so och även GYMPA provet vi har imorgon:s? jaja laught out loud.
Imorgon efter skolan stannar jag  bure och är med älskling, men uppdaterar nog när ja kommer hem, men tror ni dom ända som läser min "fina" blogg klarar er. På tak om päron så har Alva fixa min blogg lite, inte jätte stor förändring men de är iaf bättre än tidigare. ingen aning om den är klar än men som den är nu är jag iaf nöjd, vill inte ha nått jätte avancerat utan bara nått änkelt för annars blir jag så less så fort.
men nu ska jag lägga mig och chilla ett tag sen äta, pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0