alva lidström är bäst

Tjena illonas läsare!
Tänkte vara lite busig och göra en gästblogg på illonas blogg. ;-) Vet itne riktigt vad jag ska skriva, så skriver lite om illona eftersom de faktiskt är hennes blogg. :$

Jag lärde känna illona sommaren 2009 tror jag det var. Det var när vi båda var hos Elisa en vecka vi blev jättebra vänner på den lilla tiden. Vi satt uppe på nätterna och pratade, och gjorde lite bus. Redan då fattade jag vilken underbar brud illona är. Vi pratar nästan varje dag på sms & telefon, och jag berättar allt för henne. Litar på henne mest av alla. För hon är en sån fär underbar vän som det inte finns många av. Är så jäkla glad att jag fick bli vänn med illona, hon är som en syster till mej. Kan bli så sur över att vi bor så långt bort från varrandra, skulle behöva henne här mycket oftare. I sommras ägd he i alla fall när jag och oskar var hos illona en vecka, fan vad kul vi hade! Kommer aldrig släppa min bästa vän. Oj, nu måste jag nog dra mej mot bussen. hahah, blev en lång gästblogg. Men puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0