"VAD FAN SKA DU GÖRA DÄR?"

Hem kommen från bure för typ en timme sen. Har haft en trevligt kväll.

Får helt ärligt damp på moppen, kan aldrig varken gå bra eller funka som den ska.. ska köpa mig en bil istället;)

Imorgon blir det skola sen äntligen helg!!!

Lördagen drar jag och familjen till Jörn, farmor har fyllt 70år så de blir att fira henne med en fin midda med "släkten". Ska prata med min kära kusin om jag kan stanna på lördag hos henne och fara hem på Måndag. Vi är nämligen lediga då, så då drar jag väl och träffa alla kära på furuskolan!!

NU SKA JAG TA MIN KÄRA DEJT MED JOHN BLUND. GODNATT
 KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: anja

du är snygg illona

2011-05-12 @ 23:46:52
URL: http://baraanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0