satan i gatan

Hann tyvärr inte uppdatera igår, somnade kring 7 igår kväll.. Har varit sjukt trött på sistone. Nu kommer det konstiga, i morse när jag vaknade ställde jag mig upp men var snabbt tvungen att lägga mig igen. Hela mina kropp skakade, kände knappt av min kropp och det kändes som att det kröp nånting i hela min kropp.. Men dum som jag är klev jag upp sen igen och gick in till huset för att duscha. En minut i duschen och jag klarade inte mer. jag drog händer för ögonen och drog bort vattnet från ögonen efter det när jag drog bort händerna igen blev det som en blackout, jag såg INGENTING, allting var suddigt. Kunde inte stå på benen min kropp orkade inte. Jag stängde av duschen och ropade på mamma. Jag var kritvit i ansiktet men hade ingen feber eller någonting...

Då stannade jag hemma och mamma ringde "vårdcentralen" och dom skulle skicka oss till den riktiga vårdcentralen, (asså att dom skulle ringa upp en halvtimme senare) iaf, jag blev bättre under dagen. Mormor följde mig till skelleftehamn och doktor sa att det inte var något fel på mig alls:S Ska fara in till bure imorgon och ta massvis med prover, jag kommer bli tom på blod!!

långt inlägg men jag hoppas att ni orkar läsa..

är ledig imorgon så hinner nog uppdatera mycke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0