im about to fall for you

Tagit prover idag hos läkaren, fick bara veta att allting ser normalt ut. Vet inte varför men känner mig slut, har aldrig varit såhär trött på jag vet inte hur länge.. Har ju varit sjuk nu i säkert 3-4 månader och blir aldrig frisk. Ändå sover jag när jag kommer hem från skolan och sen äter jag mat sen gör jag väl läxan osv, och somnar 10. Typ sjukt att jag är så trött.. Nog snack om de :):)


haft en underbar helg med min anja, i fredags så var vi i burvik på hellerna och var där och bastade med massa underbara folk, lördag så var vi i bure och grillade med folk också, riktigt trevligt må jag säga!


går inte ladda upp någon bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0