I have ten fingers, six of them have nails, one has not, three of them I have lost

Är sjuk idag också, feber, det suger hårt.. kommer säkert bli frisk tills imorgon!! orkar inte sitta hemma..
har hunnit tjuvfara till min moster, ville ha hjälp med svenska berättelsen, hade inte ens börjat och den ska vara inlämmnad på fredag. Vi hann inte så långt men nu vet jag iaf vad den ska handla om osv, ska be morsan hjälpa mig ikväll :)

När jag körde hem körde jag skogsväg, gick inte så bra skulle ha lite kul och köra genom skogen men råkade köra snett efter stigen så råkaade fara ner på kanten av en minibacke och kunde inte backa hade ett träd bakom och även ett framför -.- Så de blev att lyfta/slita.. HAHA STARKA ILLONA

ligger hemma hela kvällen och ska som sagt skriva och även se lite film, standard!!
Ska börja avrunda nu, hoppas bara att alla orkar läsa..



Det här är valpen vi ska behålla ur våran kull, Norpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0