varför lägga ner känslor på någonting som aldrig någonsin skulle funka

jag har nu märkt att jag är ingeting till bloggare, haha. har försökt med det här så sjukt mycket men jag har aldrig någonting att skriva om. och så lägger jag aldrig ut bilder. vi har världens bästa system kamera men jag orkar inte ta kort och sen lägga in på datorn hela tiden.. Måste ta mif itu med det och försöka göra sakerr av mitt liv!

Som sagt börja använda SYSTEMKAMERAN.

Göra mer galna saker och alltid ha med mig en kamera så jag kan skriva om mitt liv.

Anstränga mig mer med hästarna, hålla på med dom minns en gång per dag.

Sluta med det förbannade godiset.

Börja träna, springa.

Hålla ordning på allt, speciellt allting i mitt rum.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0